Fiat je predstavio novu generaciju modela Doblo, koji će ponovno biti dostupan u dostavnoj i putničkoj izvedbi, a temelji se na već poznatim modelima PSA grupacije – Citroen Berlingo, Peugeot Rifter i Opel Combo, no ne smijemo zaboraviti spomenuti ni Toyotu Proace City, koja je napravljena u međusobnoj suradnji. No za razliku od nekih drugih izvedbi, putnički Doblo će biti dostupan samo kao E-Doblo, odnosno pokretat će ga isključivo struja.

Za pogon se koristi već dobro poznat elektromotor koji razvija maksimalnu snagu od 100 kW/136 KS, a koji se nalazi u mnogobrojnim modelima PSA grupacije. On nudi i najveći okretni moment od 260 Nm, a maksimalna brzina mu je ograničena na 130 km/h.

Baterija ima kapacitet od 50 kWh, a prema tvorničkim podacima ima autonomiju od 280 km. Podržano je i brzo punjenje do 100 kW, a ono omogućuje punjenje baterije do 80 % kapaciteta za pola sata. No treba imati na umu kako su javni punjači kod nas u većini slučajeva slabiji od navedenoga, pa i to treba uzeti u obzir.

Dizajnerski nema mnogo iznenađenja, a kao i ostali modeli, razlike su u dizajnu prednjeg dijela vozila, dok su ostali dizajnerski elementi isti kao i kod ostale braće. No E-Doblo će biti dostupan samo u kraćoj izvedbi koja u dužinu mjeri 4,4 metara.

No bez obzira na to, u drugom redu se nalaze tri odvojena sjedala, što je korisna informacija za sve koji imaju troje djece u sjedalicama, a to znači kako u ovaj model u jedan red stanu tri sjedalice, što je danas rijetkost. Naravno, tu je i prostran prtljažnik, a ovaj automobil je jedina alternativa svima koji su vozili monovolumene, kakve više ne možete ni kupiti.

Fiat ističe i stražnje staklo prtljažnika koje se podiže neovisno o vratima prtljažnika, kao i Magic Top krovu koji donosi staklene površine čitavom dužinom putničkog dijela, dok se iznad prtljažnika nalaze dodatni pretinci za sitnice.

Komandna ploča je također ista kao i kod braće, a donosi digitalnu instrument ploču te 8-inčni multimedijski zaslon. Naravno, treba istaknuti i kako je unutrašnjost prostrana na svim sjedalima, a za sigurnost se brine niz najnovijih sustava, uključujući i sustav automatskog kočenja koji dolazi serijski. Prodaja kreće do kraja godine, a cijene će biti poznate naknadno.


KOMENTARI