I sedam godina od predstavljanja, Peugeot još jednom dorađuje model 308, a kako bi bio i dalje konkurentan dok ne stigne nova generacija. Vizualne promjene su minimalne i odnose se na novu Vertigo plavu boju i dva nova dizajna aluminijskih naplataka.
Stoga je najveća promjena ugradnja potpuno digitalnog i-Cockpita, odnosno instrument ploče, koji dolazi u veličini od 10 inča, a dorađen je i središnji multimedijski zaslon s novim softverom, a sada je tu i opcija Mirror Screen, a tu je i podrška za Android Auto i Apple CarPlay, dok ugrađeni 3D navigacijski sustav prepoznaje govor.
Peugeot 308 dolazi s mnogim sigurnosnim sustavima, a izdvajamo adaptivni tempomat, automatsko kočenje u nuždi, zadržavanje vozila u traci, sustav za nadzor mrtvog kuta, automatska duga svijetla, prepoznavanje znakova i još mnogo toga.
U ponudi se nalaze trocilindrični benzinci sa 110 KS i 6-brzinskim ručnim mjenjačem, i sa 130 KS koji se može kombinirati s ručnim mjenjačem ili automatikom s 8 brzina. Četverocilindrični dizelaši dolaze sa snagom od 100 KS i 130 KS, oba su dostupna sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, dok je snažnija izvedba dostupna i s automatikom.
Top ponuda ostaje model Peugeot 308 GTI koju pokreće četverocilindrični 1,6-litreni turbo benzinac s 263 KS i 340 Nm okretnog momenta, a kombiniran je sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i nudi ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h.
Paketi opreme su poboljšani, pa tako sad već početni Active paket donosi dvozonski klima uređaj, paket preglednost, stražnje parking senzore i ostalu opremu. Cijene će biti objavljene kad novi Peugeot 308 stigne na naše tržište, a to će biti nakon ljeta.
KOMENTARI