Jaguar je obnovio sportsku izvedbu modela F-Pace SVR koji je dostupan isključivo s 5,0-litrenim benzinskim V8 motorom s kompresorom koji razvija maksimalnu snagu od 405 kW, odnosno 550 KS, a tu je i okretni moment povećan za 20 Nm, pa sada nudi ukupno 700 Nm, a uparen je s 8-brzinskim automatskim mjenjačem.
To mu omogućuje nešto bolje performanse, pa je sada maksimalna brzina ovog modela 286 km/h, dok mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba ravno 4 sekunde. Uz sve navedeno, emisija CO2 je smanjena s 281 g/km na 275 g/km, a prosječna potrošnja je sada 12,2 l/100 km.
Nova funkcija Dynamic Launch koristi inerciju pogonskog sklopa radi dovoda snage na kotače tijekom mijenjanja stupnjeva prijenosa, pridonoseći oštrijem ubrzavanju SVR-a iz mjesta. Upravljački sustav je unaprijeđen kroz novi elektronički servo sustav koji ima brži odziv, čime se osigurava bolja veza između vozila i vozača. Izmijenjena podešenja prilagodljivih amortizera osigurava profinjeniju vožnju pri malim brzinama, što je dodatno poboljšano zahvaljujući prerađenim hvatištima na podvozju.
Jaguarov All-Wheel Drive uz Intelligent Driveline Dynamics se ugrađuju kao standardna oprema. Tehnologija prilagodljivog dinamičkog ovjesa (Adaptive Dynamics) osigurava precizne i dinamične postavke pridružene mekanoj vožnji, dok podesiva dinamika (Configurable Dynamics) osigurava veće dopadanje vozaču zahvaljujući tome što vozač može podesiti ponašanje vozila svojim željama. Štoperica, mjerač G sile i grafički prikaz pritiska na papučice isto tako pomažu vozaču u praćenju performansi u načinu rada Dynamic.
Jaguar je poradio i na dizajnu, pa su tako sprijeda uočljiva nova LED svjetla s redizajniranim branikom i maskom, dok se straga može primijetiti nova grafika stražnjih LED svjetala i redizajnirani branik. S boka se mogu vidjeti novi prošireni blatobrani, dorađeni pragovi i novi aluminijski naplatci koji dolaze u veličinama od 21 i 22 inča.
Unutrašnjost pak donosi sjedala presvučena Alcantarom, 12,3-inčnom digitalnom instrument pločom, a dorađen je i 11,4-inčni središnji infotainment zaslon s najnovijim Pivi Pro sustavom. U opciji su sportska sjedala presvučena umjetnom kožom s romboidnim prošivima, a čitava unutrašnjost je kombinacija sportskog i elegantnog doživljaja.
Jaguar još nije objavio točan datum početka prodaje, kao ni cijene, no na tržištu se očekuje u prvoj polovici sljedeće godine.
KOMENTARI