Prošlog se vikenda na Grobniku održala najveća utrka ove sezone u Hrvatskoj, Nagrada Hrvatske, koja je održana u posebnim uvjetima bez gledatelja, radi aktualne situacije, no to nije spriječilo dolazak 128 vozača iz 11 zemalja. To je ono što se prije zvalo CEZ utrkom, no sada se radi odluke FIA-e o zabrani tog natjecanja, utrka održala pod drugim nazivom. Osim atraktivnih automobila svih kategorija, od GT-a, preko Formula, do TCR-a i ostalih, posebnu je pažnju plijenio atraktivni Renault Megane R.S. Trophy koji je bio službeni Safety Car natjecanja.
Radi se o već dobro znanom modelu s kojim je ove godine trebao startati Megane R.S. Trophy kup, no radi izbijanja pandemije za prvu polovinu godine ukinuta su sva natjecanja pod HAKS-ovom nadležnošću, stoga je početak Kupa odgođen za sljedeću godinu. Ipak, to nije spriječilo g. Aleksandra Rajkova, predsjednika AK Star Racing, da od svog Trophyja napravi jedini pravi Safety Car u našoj zemlji.
Opremljen je najmodernijim rasvjetnim tijelima i sirenama potrebnim za nadzor utrka, a pod poklopcem motora se nalazi 300 KS, što je više nego adekvatno za brigu o svim klasama vozila koje smo mogli vidjeti na Grobniku, a svoj će sljedeći angažman imati na INA Delta reliju krajem rujna u Zagrebu. Trophy su na Grobniku isprobali i Zlatko Filipović, Siniša Košutić, Igor Becker i drugi vozači iz Hrvatske i regije te su svi su redom bili oduševljeni njegovim performansama i ponašanjem u vožnji.
Sad još samo treba doći i prvi pravi, odnosno složeni, trkaći Megane R.S. Trophy sa svom sigurnosnom i ostalom opremom, kakav će sudjelovati u Kupu naredne tri godine. Možemo se samo veseliti scenama kada će dvadesetak ovakvih vozila juriti stazama diljem čitave regije. Ako pak želite vidjeti uživo ovaj atraktivan sigurnosni automobil, svakako nemojte propustiti doći na INA Delta reli u Zagrebu, jer će tamo biti u akciji oba dana, s time da će ga se u petak moći vidjeti u dnevnom, ali i superatraktivnom noćnom izdanju na Bundeku.
Fotografije: FotoGogi / DujePhotography
KOMENTARI