Novi Maserati GranTurismo dolazi s benzinskim i električnim motorom

Novi Maserati GranTurismo dolazi s benzinskim i električnim motorom

Upravo predstavljena nova generacija modela GranTurismo dostupna je u tri izvedbe – Modena, Trofeo i Folgore, od kojih je potonja u potpunosti električna izvedba, ali ujedno i najsnažnija.

I Rolls-Royce je pokleknuo: Spectre je njihov prvi potpuno električni model
Veliki povratak DeLoreana, ali potpuno novog izgleda i isključivo električnog pogona
Povijest i budućnost u jednom: Opel Manta GSe ElektroMOD Coupe kombinira retro izgled i električni motor

Iako tako ne izgleda, upravo predstavljena nova generacija Maserati GranTurisma ima sve nove dijelove, no dizajnerski podsjeća na prethodnu generaciju, što nije nimalo loše. No nova generacija je narasla na gotovo 5 metara dužine i dolazi s međuosovinskim razmakom od 2929 mm.

Za novi GranTurismo su dostupne tri izvedbe – Trofeo (crveni), Modena (srebrni) i Folgore (sivi), a svaka pritom donosi vlastite detalje dizajna. Trofeo ima najviše naglašen sportski dizajn, dok Modena donosi tamne detalje a Folgore ima najmanje usisnike i dolazi s jedinstvenim dizajnom aluminijskih naplataka, ali isto tako straga nema ispušnih cijevi jer je riječ o električnoj izvedbi. Druge dvije izvedbe donose po dvije ispušne cijevi sa svake strane stražnjeg odbojnika.

Klasične izvedbe dolaze s 3,0-litrenim V6 twin turbo motorom koji kod izvedbe Modena nudi snagu od 365 kW/496 KS i 600 Nm okretnog momenta što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 302 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi, odnosno za ubrzanje od 0 do 200 km/h za 13,0 sekundi.

Isti motor u modelu GranTurismo Trofeo razvija maksimalnu snagu od 410 kW/558 KS i nudi 650 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 320 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,5 sekundi, odnosno od 0 do 200 km/h za 11,4 sekunde.

Maserati GranTurismo Folgore je pak električna izvedba koja raspolaže sa snagom od 560 kW/762 KS i okretnim momentom od 1350 Nm, što je dostatno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,7 sekundi, odnosno za ubrzanje od 0 do 200 km/h za 8,8 sekundi. Maksimalna brzina ove izvedbe je 320 km/h, a dolazi s pogonom na sve kotače. Ugrađena je baterija neto kapaciteta 83 kWh, no nepoznate autonomije.

Iako fotografije unutrašnjosti još nisu objavljene, iz priopćenja dolaze informacije kako u novi GranTurismo stanu četiri odrasle osobe! Napominje se i kako je digitalna instrument ploča dijagonale 12,2 inča, dok središnji multimedijski zaslon ima dijagonalu od 12,3 inča, a ispred suvozača se nalazi još jedan zaslon dijagonale 8,8 inča. Naravno, ne smijemo zaboraviti ni veliki head up zaslon.

Maserati je najavio kako prodaja i prve isporuke za novi GranTurismo kreću početkom godine i to za sve tri izvedbe istovremeno, no cijene za sada nisu objavljene.

KOMENTARI