Novi 2+ coupe Ferrari Amalfi dolazi s V8 motorom i dva turbo punjača

Novi 2+ coupe Ferrari Amalfi dolazi s V8 motorom i dva turbo punjača

Novi Ferrari Amalfi je sportski automobil koji razvija koncept Grand Tourera, sposoban kombinirati izuzetno visoke performanse.

I najnoviju generaciju Mustanga pokreće 5,0-litreni V8 motor
Ovo je novi DS koncept sportskog automobila: E-Tense Performance
Mazda je predstavila koncept kompaktnog sportskog automobila: Iconic SP

Novi Ferrari Amalfi, 2+ coupe sa središnje postavljenim  V8 motorom zamjenjuje Ferrari Roma, a redefinira koncept suvremene sportske vožnje, kombinirajući visoke performanse, svestranost i profinjenu estetiku. Dizajn automobila proizlazi iz fluidnog i minimalističkog pristupa, s oblikovanim volumenima i čistim površinama koje izražavaju modernost i dinamiku. Prednjim dijelom dominira veliki usisnik zraka i dugi, oblikovani poklopac motora u kojem se nalazi turbo V8 motor od 640 KS. Straga integrirani aktivni spojler doprinosi stabilnosti pri velikim brzinama, dok kovani kotači i detalji od karbonskih vlakana upotpunjuju sportsku i sofisticiranu estetiku.

Unutrašnjost ima dvostruki kokpit, s novim upravljačem s fizičkim tipkama i povratkom kultne tipke za pokretanje. Integrirani središnji zaslon i ergonomske kontrole osiguravaju intuitivnu interakciju s automobilom. Opsežna upotreba karbonskih vlakana i kontrastni šavovi dodaju dašak ekskluzivnosti, dok konfiguracija 2+ omogućuje korištenje stražnjih sjedala za značajno povećanje praktičnosti automobila, povećavajući prtljažni kapacitet i omogućujući putovanja s djecom.

U srcu Ferrarija Amalfi je evoluirani twin-turbo V8 motor izveden iz nagrađivane obitelji F154, sposoban za isporuku snage od 640 KS zahvaljujući novim kalibracijama turbopunjenja. Tu je i okretni moment od 760 Nm koji je dostupan od 3000 do 5750 okretaja. Visoko hvaljeni 8-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom osigurava brzu i glatku promjenu brzina, a to omogućuje ubrzanje 0–100 km/h za 3,3 sekunde, 0–200 km/h za 9,0 sekundi, s omjerom snage i težine od 2,29 kg/KS. Maksimalna brzina mu je 320 km/h.

Dinamika vožnje poboljšana je uvođenjem sustava kočenja putem žice, kontrolera ‘ABS Evo’ dizajniranog za sve površine i uvjete te rekalibriranog upravljačkog mehanizma za još precizniji i progresivniji odziv. Aktivna aerodinamika, s novim integriranim stražnjim mobilnim krilom, osigurava stabilnost u svim uvjetima vožnje i Manettino položajima, pomažući u maksimiziranju dinamičkih performansi.

Ferrari Amalfi uključuje najnovija tehnološka rješenja iz Ferrarijeve ponude: infotainment sustav je potpuno povezan, s Apple CarPlay i Android Auto uređajima kao standardom, a tu je i bežično punjenje telefona. Novi upravljač, digitalna instrumentna ploča i 10,25-inčni horizontalni središnji zaslon nude napredno sučelje čovjek-stroj dizajnirano za interakciju i vozača i suvozača. Zaokružujući iskustvo u vozilu, opcijski Burmester premium audio sustav nudi impresivno zvučno okruženje, osmišljeno da prati svako putovanje s kvalitetom i detaljima.

Među značajkama dostupnim na zahtjev je dodatak sustava prednjeg podizača koji podiže automobil sprijeda do 40 mm, što omogućuje lakši prelazak preko gradskih prepreka, a može se koristiti do brzine od 35 km/h. Što se tiče dimenzija, dug je 4660 mm, širok 1974 mm i visok tek 1301 mm, dok mu je međuosovinski razmak dug 2670 mm. Vozi se na 20-inčnim kotačima na koje su montirane gume 245/35 R20 sprijeda, odnosno 285/35 R20 straga. Tu su i kočnice dimenzija 390x223x34 mm sprijeda, odnosno 360x233x32 mm straga, a spremnik goriva zaprima 80 litara.

Ferrari Amalfi namijenjen je onima koji traže automobil koji kombinira eleganciju i performanse, emocije i funkcionalnost. Model koji interpretira Ferrarijev sportski duh na moderan način, nudeći iskustvo vožnje bez kompromisa, u bilo kojem kontekstu.

KOMENTARI