
Renault Trafic E-Tech electric
Estafette, Goelette i Trafic: iza tih triju imena kriju se tri posebna karaktera koja dijele iste obiteljske crte! Ta tri vozila rezultat su suradnje s Flexisom, neovisnom tvrtkom koju su zajedno osnovali Renault Grupa, Volvo Grupa i CMA CGM Grupa. Nova ponuda 100 % električnih kombija E-Tech osmišljena je da ispuni čitav spektar zahtjeva poslovnih korisnika. Temeljeni na novoj „skateboard” platformi i arhitekturi vozila definiranog softverom, ovi kompaktni, prostrani i prilagodljivi kombiji utiru put prilagodljivim rješenjima koja energetsku i tehnološku tranziciju čine lakšom. Nova platforma označuje veliki iskorak u pogledu dizajna inteligentnih vozila. Fleksibilna je, ergonomična i povezana, s gotovo neograničenim mogućnostima prilagodbe, smanjuje uporabne troškove te jamči visoku razinu sigurnosti i učinkovitosti. Svako od tri vozila posebno je na svoj način i namijenjeno za točno određene potrebe.

Renault Trafic E-Tech electric
Proizveden u 2,5 milijuna primjeraka od 1980., Renault Trafic sada s četvrtom generacijom nastavlja putem uspjeha. Renault Trafic E-Tech electric ima dizajn jednovolumena i dinamičnog profila, a usto ima kraći prednji prevjes i produljen međuosovinski razmak, s kotačima gurnutima u kutove karoserije radi najvećeg mogućeg povećanja prostora u unutrašnjosti, pri čemu zadržava krug okretanja kakav ima Renault Clio. Budući da je visok manje od 1,9 m, lako ga je parkirati u javnoj garaži. Stražnji se kraj odlikuje povišenom linijom u ravnini s bočnim prozorima te naglašeno zakrivljenim, asimetričnim zglobnim vratima i spojlerima s deflektorima koji poboljšavaju aerodinamičnost. Stražnja svjetla imaju jedinstven trodimenzionalni svjetlosni potpis zbog kojeg čitavo vozilo djeluje posebnije i elegantnije. Dojmu robusnosti i prikladnosti za intenzivnu svakodnevnu upotrebu posebno pridonose zaštite donjeg dijela karoserije od zrnatog crnog materijala, prednji i stražnji odbojnici te donji dijelovi vrata.

Renault Goelette E-Tech electric
Goelette, povijesno Renaultovo lako gospodarsko vozilo, na ceste je stiglo 1956. godine i na njima se zadržalo 10 godina. Čvrst, robustan i kao stvoren za prerade, bio je jedan od najpopularnijih kombija za flote i mala poduzeća s posebnim zahtjevima. Renault Goelette E-Tech electric uspješno odgovara na najrazličitije potrebe, a kupcima je dostupan u tri karoserijske izvedbe koje nude mogućnost raznovrsnih prerada: šasija s kabinom, furgon i kiper. Kao vozilo nove generacije, Goelette E-Tech electric u cijelosti iskorištava prednosti fleksibilne, domišljate arhitekture. U tom se smislu, baš kao i Trafic E-Tech electric, može pohvaliti proporcijama prednjeg kraja savršeno uravnoteženima uz pomoć B-nosača.

Renault Goelette E-Tech electric
Na stražnjem dijelu nema posebne opreme jer je osmišljen za gotovo sve vrste ugradnji i prilagodbi: njegovi strukturni dijelovi prikladni su za ugradnju hladnjače ili bilo kakvu drugu preradu prilagođenu specifičnim zahtjevima korisnika. Straga ima funkcionalna svjetla koja dodatno naglašavaju cjelokupni dizajn vozila. S inačicama koje imaju stepenicu ili ne, Goelette E-Tech electric stvoren je tako da se prilagodi svim situacijama, nudeći praktičnost.

Renault Estafette E-Tech electric
Estafette E-Tech electric, moderna interpretacija čuvena Renaultova kombija iz 1960-ih, prilagođen je zahtjevima suvremene gradske logistike. Od 1959. do 1980. proizvedeno je više od pola milijuna primjeraka modela Estafette, a njegovo opće poznato ime simbol je gospodarskog vozila brojnih generacija. Na njegov je dizajn uvelike utjecao Renault Estafette Concept, predstavljen u rujnu prošle godine. Dugačko samo 5,27 m i široko 1,92 m, ovo se kompaktno vozilo s lakoćom kreće u gradovima. Budući da je visoko 2,6 m, osobe visine do 1,9 m mogu se bez poteškoća kretati od kokpita do teretnog prostora i obratno. Kao i Trafic E-Tech electric, izuzetno se lako upravlja, omogućujući vozaču da se probije kroz uske uličice i gusto naseljena urbana područja. Estafette E-Tech electric dizajniran je po uzoru na Trafic E-Tech electric pa se tako može pohvaliti trodijelnim panoramskim vjetrobranskim staklom koje poboljšava vidljivost, sigurnost i udobnost. Njegov prednji kraj krasi poseban svjetlosni potpis: svjetlosna traka precizno je poravnana s dnevnim svjetlima, a sve kako bi se naglasio tehnološki aspekt vozila.

Renault Estafette E-Tech electric
Neke značajke Estafette E-Tech electric posebno su prilagođene za upotrebu u gradovima, primjerice klizna bočna vrata s neprimjetno ugrađenom vodilicom koja osigurava glatko otvaranje. Radi veće ergonomičnosti, bočne stepenice s obje strane vozila olakšavaju ulazak i izlazak. Stražnja rolo vrata, izrađena u jednom komadu, optimiziraju utovarni prostor, dok stepenice od nehrđajućeg čelika naglašavaju robustan karakter vozila. Zahvaljujući zaštitama gornjeg i donjeg dijela karoserije od zrnatog crnog materijala, vozilo djeluje niže, suvremenije i dinamičnije. Upotrebom crnog materijala također se naglašava otpornost karoserije te se osigurava zaštita pri intenzivnoj upotrebi u gradovima. Vozila iz nove ponude proizvodit će se u tvornici u Sandouvilleu u Francuskoj, a na tržište bi trebala stići 2026. godine. Više informacija bit će poznato u narednim mjesecima.
KOMENTARI