Treća generacija Lexusovog modela GX je u potpunosti nov model, koji je sada postavljen na GA-F globalnu platformu, donosi potpuno novi i robusniji vanjski dizajn vozila, dok je unutrašnjost prostrana i luksuzno uređena.

Za pokretanje ovog modela brine se 3,5-litreni V6 twin turbo motor koji razvija maksimalnu snagu od 260 kW/354 KS i pritom nudi i 650 Nm okretnog momenta, a uparen je s 10-stupanjskim automatskim mjenjačem. Naravno tu je i pogon na sva četiri kotača, a sada GX nudi mogućnost vuče prikolice do 3,5 tone, što je trenutno najbolji rezultat u klasi.

Novi Lexus GX je veći od prethodnika, i to 70 mm duži, te 95 mm širi. Tako je sada dug 5005 mm, širok 2117 mm i visok 1915 mm. Povećan je i međuosovinski razmak, i to za 60 mm, pa je on sada dug 2849 mm.

Sada ima i više prostora u unutrašnjosti, pa će kupci moći birati između konfiguracije s 5 ili 6 sjedala, a s preklopljenim stražnjim sjedalima u njega stane brdski bicikl s 29-inčnim kotačima. Ispred vozača je digitalna instrument ploča, a središnjim dijelom dominira 14-inčni multimedijski zaslon.

Lexus kaže i kako je GX namijenjen ljubiteljima off-road vožnje jer nudi velike mogućnosti izvan asfalta, no teško da ćemo sve to moći isprobati, jer je za sada najavljen dolazak samo na istočnoeuropska tržišta, a pritom se misli na ona izvan EU. Naime, bez ugradnje hibridnog pogonskog sklopa teško da će ovaj model zadovoljiti prestroge zakone oko ispušnih plinova za nova vozila u EU. Šteta!

















































KOMENTARI