Južnokorejski SsangYong ponovo pred bankrotom

Južnokorejski SsangYong ponovo pred bankrotom

Indijska Mahindra & Mahindra je objavila kako je SsangYong Motor Company podnio prijavu za provođenje stečaja radi velike količine dugova koje nije u stanju vratiti.

SsangYong Korando e-Motion s autonomijom od 339 km stiže početkom sljedeće godine
Nema samo BMW (pre)veliku masku: ovo je redizajnirani SsangYong Rexton za 2021.
SsangYong priprema novi SUV pod oznakom X200

Iako korijeni tvrtke SsangYong sežu još u 1954. godinu, tvrtka je dobila poznato ime tek 1988. godine, 1991. godine je potpisano partnerstvo s Mercedes-Benzom, a radilo se o razvijanu novog terenca koji će koristiti Mercedes-Benz tehnologiju. Riječ je o modelu Musso, koji se u devedesetim godinama mogao često vidjeti i na našim cestama.

No od onda SsangYongu ne cvjetaju ruže. 1997. godine Daewoo Motors je kupio većinske dionice tvrtke i time preuzeo kontrolu, no i to je bilo kratkog vijeka jer je SsangYong već 2000. godine prodan, kada je Daewoo ušao u financijske probleme. Krajem 2004. godine, kineski SAIC je postao vlasnik 51 % dionica tvrtke. U međuvremenu su se pojavili i mnogi modeli automobila koji su imali čudan dizajn koji nije prihvaćen na tržištu i koji su donijeli dodatne probleme.

No već 2009. godine je prijavljen gubitak od 75,42 milijuna dolara, a tvrtka se i dalje bori s problemima koji sada uključuju i optužbe prema bivšem vlasniku SAIC-u, tu su i štrajkovi radnika i niz ostalih problema. Ali u travnju 2010. godine tvrtka objavljuje kako ima nekoliko ponuđača koji bi željeli kupiti tvrtku, a u kolovozu iste godine postaje i službeno kako indijska Mahindra & Mahindra kupuje SsangYong.

Tijekom godina SsangYong predstavlja nove modele koji sada imaju moderniji i oku ugodniji dizajn no ni to im nije pomoglo da tvrtka bude na ”pozitivnoj nuli”, već je 21.12.2020. objavljeno kako je radi velikih dugova koji ne mogu biti vraćeni, SsangYong podnio prijavu za početak stečaja. U tvrtki još uvijek očekuju investitora koji će preuzeti vlasništvo i spasiti tvrtku od propadanja, no za sada se ne vidi svjetlo na kraju tunela.

KOMENTARI