Isprobali smo Toyotu Proace Max

Isprobali smo Toyotu Proace Max

Najveći Toyotin kombi Proace Max dostupan je s tri dizelska i elektromotorom, a cijene kreću od 27.300 eur + PDV.

Ford u slobodnom padu: u 2024. godini zabilježen novi pad prodaje, a ove godine ukida se i Focus
Opel predstavlja novi Movano, a naglasak stavlja na električnu izvedbu
Kineskoj tvrtki Beijing Estech Technology propao plan kopije originalnog Minija

Toyota opasno ulazi na tržište dostavnih vozila, a sada je ponuđen i treći, ujedno i najveći kombi u ponudi – Proace Max. To je Toyotin prvi teški kombi u Europi, a dostupan je s električnim pogonom, ali i s tri dizelska motora, a upravo će potonji biti najzanimljiviji domaćim kupcima. Izvana se glavni dizajn dijeli s braćom, no Toyota donosi vlastite dizajnerske detalje, kao što je gornji element  maske u boji karoserije, a tu su u LED svjetla za maglu koja prate zavoj, kao i dnevna LED svjetla.

Proace Max se nudi u nekoliko izvedbi, a osim standardnog kombija u ponudi su i kiper i izvedbe s dvostrukom kabinom u koji stane do sedam osoba. Također, standardni kombi je dostupan u nekoliko dužina i visina, kako bi se omogućilo da pristaje svakom radnom zadatku. Kupcima se na izbor nudi i tri paketa opreme – Base, Base + i Comfort. Što se tiče dorada, moguće je kupiti samo šasiju, izvedbu sa sandukom sa stranicama koje se mogu spustiti Crew Cab, kao i platformu s kabinom, a na to je onda moguće nadograđivati raznim dodacima.

Multimedijska ponuda uključuje 5 ili 10-inčni multimedijski zaslon i 7-inčni TFT zaslon u boji. Proace Max nudi opcije prilagodbe, uključujući tvorničke i prilagođene modifikacije, kako bi zadovoljio različite potrebe korisnika i poslovanja. Toyota Safety Technologies dolazi standardno s nizom značajki za zaštitu vozača i vozila. Novi sustavi, kao što su Informacijski sustav o pokretanju (MIOS) i Informacije o mrtvom kutu (BSIS), pomažu vozaču u prepoznavanju potencijalnih opasnosti.

Što se tiče dizelskih motora, u ponudi su tri izvedbe. Osnovni 2.2-litreni turbo dizel dolazi s ručnim mjenjačem i snagom od 88 kW/120 KS, dok sredinu ponude čini motor istog obujma ali koji isporučuje snagu od 103 kW/140 KS koji je dostupan s ručnim ili automatskim mjenjačem. Najsnažniji dizelski motor ima snagu od 132 kW/180 KS te dolazi isključivo u kombinaciji s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Električna izvedba nudi snagu od 200 kW/270 KS i pritom nudi 410 Nm okretnog momenta. Autonomija s punom baterijom iznosi do 420 km, a baterija se može napuniti do 80% u 55 minuta koristeći 150 kW brzi punjač. Električna se izvedba proizvodi u Poljskoj, dok se dizel izvedbe proizvode u Italiji.

KOMENTARI