
Ioniq 5 je prvi električni Hyundai koji je dobio sportsku N oznaku, a već na prvi pogled je jasno kako nije riječ samo o šminkerskim promjenama. Osim seta spojlera, Ioniq 5 N je širi za 50 mm i niži za 20 mm u odnosu na standardnu izvedbu. Hyundai je doradio i ovjes, a ugrađene su i snažnije kočnice.

Tu su i N Torque Distribution i N Drift Optimizer sustavi, a Ioniq 5 N se vozi na 21-inčnim aluminijskim naplatcima na koje su montirane Pirelli P-Zero 275/35 R21 gume. U njega su ugrađena dva elektromotora i to jedan sprijeda, koji razvija maksimalnu snagu od 166 kW/226 KS, dok onaj ugrađen straga razvija snagu od 282 kW/383 KS. Ukupna snaga sustava je 448 kW/609 KS, dok je u boost modu ona 478 kW/650 KS.

Sve to je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,4 sekunde u boost modu, dok je maksimalna brzina 260 km/h. Što se baterije tiče, ugrađena je ona kapaciteta 84 kWh, a podržano je i punjenje snagom od 350 kW, kada punjenje od 10 % do 80 % kapaciteta traje tek 18 minuta. Doduše, koliko nam je poznato, tako snažan punjač u Hrvatskoj ne postoji.

Što se tiče dimenzija, Ioniq 5 N je dug 4715 mm, širok 1940 mm, visok 1585 mm i dolazi s međuosovinskim razmakom od 3000 mm. U unutrašnjosti nudi jednako prostora kao i standardna izvedba, no donosi nove boje, presvlake od umjetne kože, sportska sjedala i još poneku sitnicu. Cijene nisu najavljene.











KOMENTARI