U 2018. godini BMW Grupa prodala je 2.490.664 vozila u cijelom svijetu, što je za 1,1% više nego u 2017. godini. BMW, Mini i Rolls-Royce modeli odlično su se prodavali, a najveći polet dali su BMW-i serije X i BMW serija 5. Serija X s modelima poput X2 imala je povećanje prodaje za 12,1%, što je očit znak trendova. Uz SUV vozila, tražena je bila i limuzina serije 5 koja je ostvarila slično povećanje prodaje (12,7%), a postignut je i zacrtani cilj: 140.000 BMW i Mini električnih vozila isporučeno je tijekom 2018. godine u cijelom svijetu dok je u Hrvatskoj prodaja sa samo jednog BMW primjerka u 2017. skočila na 16 primjeraka u 2018. godini.
U Hrvatskoj je 2018. generalno BMW-u kao brandu bila dobra godina – prodaja je skočila za 12% (na 1487 primjeraka). Mini je kao brand imao još veći rast od čak 80% (304 vozila). Nova 2019. donosi sedmu generaciju BMW serije 3, a stiže i potpuno novi BMW X7.
KOMENTARI