Blage dorade za Hyundai Ioniq 5

Blage dorade za Hyundai Ioniq 5

Hyundai je pripremio blage dorade za električni model Ioniq 5, a glavne promjene nisu vidljive okom.

Novi premium Volvo monovolumen EM90 je ujedno i najružniji Volvo ikada
Novi teaser: druga fotografija potpuno nove generacije Lancije Ypsilon
Turbo legenda u modernom električnom obliku: Renault 5 Turbo 3E

Ioniq 5 i Ioniq 5 N Line su dobili blage dorade za novu modelsku godinu, a najveća promjena na modelu Ioniq 5 je povećanje kapaciteta baterije sa 77,4 kWh na 84 kWh, koja je poznata iz N modela, no nije specificirano koliko je time povećana autonomija. No ima i nekih vizualnih promjena, pa je tako vidljiva nova maska i branik, kao i dotjerani stražnji branik, a samim time se i povećala dužina za 20 mm na 4655 mm, dok su ostale dimenzije ostale nepromijenjene. To znači da je širina ostala na 1890 mm, visina na 1605 mm, dok je međuosovinski razmak dug 3000 mm. Povećan je stražnji spojler za 50 mm, kako bi se poboljšala aerodinamična svojstva, a tu je i nov dizajn aerodinamičnih kotača.

Promjena ima i u unutrašnjosti, pa su sada ugrađene fizičke tipke za grijanje i ventiliranje sjedala, za grijanje upravljača i funkcija pomoći pri parkiranju, a bežični punjač mobitela je sada postavljen više, kako bi bio praktičniji. Tu je i novi upravljač, a poboljšano je i upravljanje klimatizacijom. Osim toga, tu je i infotainment sustav sljedeće generacije koji dolazi pod nazivom Connected Car Navigation Cockpit (ccNC).

Tu su i najnoviji sustavi pomoći vozaču, a Hyundai je poradio i na ovjesu, kao i na ostalim komponentama, a sve kako bi vožnja bila što ugodnija. A kupcima će se zasigurno svidjeti i nova Ioniq 5 N Line izvedba koja je pozicionirana između osnovne i sportske N izvedbe. Ona donosi sportski izgled N izvedbe ali sa standardnim motorima. Nove izvedbe bi na tržište trebale stići do kraja ove godine.

KOMENTARI