Audi je po prvi puta pripremio PHEV, odnosno plug-in hibridne izvedbe za modele A5 limuzina i karavan, a PHEV izvedbe će nositi oznaku e-hybrid. Audi A5 e-hibrid je postavljen na PPC platformu (Premium Platform Combustion), a quattro pogon serijski dolazi na svim izvedbama. U ponudi će biti sustavi s dvije razine snage: 220 kW/299 KS i 270 kW/367 KS.
U oba slučaja osnovu čini 2.0-litreni TFSI motor koji razvija snagu od 185 kW/252 KS i elektromotor koji razvija snagu od 105 kW/143 KS. Sustavu je pripojena 25,9 kWh baterija (20,7 kWh neto), a koja se može puniti izmjeničnom strujom maksimalnom snagom od 11 kW. Elektromotor je integriran u kućište S tronic mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa. Puni okretni moment sustava dostupan je već od nula okretaja – 500 Nm u varijanti od 270 kW i 450 Nm za varijantu od 220 kW. Osim toga, Audi je poradio na rekuperacijskom kočenju i time postigao bolje performanse punjenja.
Vozač može izabrati između dva načina rada – EV i hybrid. U EV načinu rada, PHEV modeli rade isključivo na električnu energiju. Tijekom vožnje u hibridnom načinu rada, hibridni sustav upravljanja održava određenu razinu napunjenosti prema potrebi kako bi se uštedjelo dovoljno električne energije za kasniju upotrebu, na primjer za gradsku električnu vožnju. Uz automatski hibridni modus, željena razina zadržavanja napunjenosti sada se po prvi put može pojedinačno odabrati s pomoću digitalnog klizača.
Sve izvedbe dolaze s bogatim paketima opreme, a već i najosnovniji model dolazi s 18-inčnim aluminijskim naplatcima, trozonskim automatskim klima uređajem, grijanim prednjim sjedalima i još nizom opreme. Cijena u Hrvatskoj će biti poznata za par dana, kada i kreće prodaja novih A5 e-hybrid modela.
KOMENTARI