Plug-in hibridni pogon BMW-a serije 7 kombinira se s linijskim 6-cilindričnim benzinskim motorom i naprednom visokonaponskom baterijom kojoj je kapacitet povećan u odnosu na prethodnika, a BMW je najavio dvije plugin verzije nove sedmice – BMW 745e i BMW 745Le xDrive. Verzija BMW 745Le xDrive imat će pogon na sve kotače.
Povećava se izlazna snaga i okretni moment, poboljšan je električni domet, snižena je potrošnja goriva uz niže emisije CO2. Snaga dolazi iz 3,0-litrenog BMW EfficientDynamics benzinskog motora koji proizvodi maksimalnu snagu od 286 KS u kombinaciji s električnim motorom s nazivnom snagom od 113 KS i okretnim momentom od 265 Nm, zajedno s novom litij-ionskom baterijom koja sadrži najnoviju tehnologiju baterija i proširen kapacitet pohrane.
U Sport načinu dva izvora napajanja kombiniraju ukupnu izlaznu snagu od 394 KS i maksimalni okretni moment od 600 Nm, dajući ubrzanje poput sportskog automobila 745e.
Što se tiče performansi, 745e ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde dok novi 745Le xDrive, s inteligentnim pogonom na sva četiri kotača, smanjuje to vrijeme na samo 5,1 sekundu, a elektronički je ograničena maksimalna brzina na 250 km/h.
Novi visokonaponski litij-ionski akumulator za plug-in hibridnu BMW seriju 7 ima povećani kapacitet od 12 kWh čime se omogućuje uživanje u vožnji na električni pogon i izvan granica grada. U Hybrid modu svi modeli mogu putovati brzinom do 110 km/h – to je za 21 km/h brže od prethodnih modela u potpuno električnom modu. Inače, benzinski motor se ne uključuje sve dok automobil ne dostigne veću brzinu ili ako motor nije pod posebno velikim opterećenjem. U električnom načinu rada sama snaga elektromotora dovoljna je za postizanje brzine od 140 km/h.
Hibridni sustav koristi inteligentno upravljanje energijom za precizno kontroliranu interakciju između dva agregata, uključujući funkciju pregleda koja radi s GPS-om automobila kako bi najučinkovitije dodijelila električnu energiju na unaprijed planiranoj ruti.
Model 745e ima maksimalni električni raspon između 54-58 kilometara, ovisno o uvjetima vožnje, dok 745Le xDrive može postići električni raspon od 52 do 54 km/h. Elektromotor je integriran u Steptronic mjenjač s osam brzina i djeluje kao generator tijekom kočenja i vožnje, dovodeći regenerativnu energiju natrag u bateriju. Litij-ionska baterija koristi se za pokretanje potrošača automobila, a može se koristiti i za pokretanje pomoćnog sustava za klimatizaciju.
U prodaji će se BMW serije 7 naći u proljeće 2019, a očekivana cijena je ispod 90.000 eura.
KOMENTARI