Četvrtu godinu C-klasa je najprodavaniji model iz Mercedesove ponude, a proizvodi se na četiri kontinenta, uz matičnu tvornicu u Bremenu. Prošle godine prodano je 415.000 primjeraka, s tim da se za kinesko tržište proizvodi nešto duži model, s dodatnom oznakom L.
Obnovljen eksterijer i interijer
Prednji odbojnik je redizajniran, kao što i priliči svakom faceliftu, tako da ćete standardno dobiti srebrnu ukrasnu traku, kromiranu ukrasnu traku ako se odlučite za Avantgarde paket, a odabirom paketa opreme Exclusive u prednjem dijelu dolazi trodijelna kromirana ukrasna traka. U prednjem dijelu standardno se dobiju halogena prednja svjetla i dnevna pozicijska LED svjetla, dok su kao opcija dostupna LED prednja svjetla. Novost za C-klasu je mogućnost ugrađenih Multibeam prednjih svjetala s dugim svjetlima – svako prednje svjetlo uključuje 84 individualno kontrolirane LED lampe. Uz standardnu, možete birati AMG Line liniju koja dolazi s prednjom maskom u obliku dijamanta, redizajn je zahvatio i prednje odbojnike, imamo prednji donji spojler s novom geometrijom, dok straga difuzor ima novi dizajn. I karavanska i limuzinska izvedba C-klase imaju dvije nove boje karoserije – Mojave srebrnu metalik i smaragdno zelenu metalik.
Interijer opcijski može biti u varijanti drveta lješnjaka otvorenih pora ili antracit hrasta također otvorenih pora, a novost su izvedbe magma siva/crna i sedlo smeđa, ali samo za AMG izvedbu. Pokretanje motora serijski je samo preko gumba koji sada ima dizajn turbine, obnovljen je dizajnerski i ključ. Želite li tijekom vožnje masažu, dobit ćete taj efekt u lumbalnom dijelu pomoću zračnih komora koje se ispuhuju i napuhuju impulsno ili valovito. Kako već želite. Ispred vozača je dostupna kao opcija digitalna ploča s instrumentima kao kod S-klase, a nude se tri načina prikaza: klasični, sportski i progresivni. Osnovni model dolazi s klasičnim dvostrukim glavnim instrumentima i 5,5-inčnim ekranom između (Classic), dok u jačim paketima možete odabrati potpuno digitalne instrumente na ekranu dijagonale od 12,3 inča i razlučivosti 1920 x 720 točaka. Dolazimo i do središnjeg zaslona dostupnog u veličini od 7 inča te 10,25 inča. Upravljanje funkcijama, uz glasom i dodirom, obavlja se i putem tipki na kolu upravljača osjetljivima na dodir koje reagiraju na isti način kao na pametnom telefonu. Spomenut ćemo i opcijski head-up display. Multimedijski dio čini bežični Qi punjač smješten u malom pretincu u prednjem dijelu središnje konzole, a istovremeno se telefon spaja na vanjsku antenu vozila kako bi se omogućila što bolja kvaliteta veze pri razgovorima i prijenosu podataka u vožnji. Za punjenje pametnih telefona kabelom koriste se dva USB priključka, a tu su i čitač SD kartice te Bluetooth.
Sustavi pomoći u vožnji
Nova C-klasa donosi i nove sustave pomoći u vožnji kakve prethodni model nije imao pa tako može čak voziti i poluautonomno, uz pomoć kamere i radara kojima se prati promet do 500 metara naprijed. Preciznije, radari imaju domet do 250 metara naprijed, 40 metara u stranu i do 80 metara unatrag, dok kamera “vidi” do pola kilometra ispred vozila, uključujući 90 metara u tri dimenzije. Ulazimo li u zavoj velikom brzinom, pomoću podataka iz karte i navigacije vozilo će početi samostalno kočiti, a isto to će se dogoditi ako se prebrzo vozimo prema križanju ili kružnim tokovima. Novost su sustavi Active Lane Change Assist i Active Emergency Stop Assist koji prate vozne trake odnosno mogu asistirati pri kočenju u rizičnim situacijama. Nailazimo li u normalnim uvjetima ili pak u magli na pješake, bicikliste te vozila koja su zaustavljena ili presporo voze, pomoći će nam Active Brake Assist sustav i smanjiti posljedice mogućeg naleta.


KOMENTARI