Ima se para: s preko 6000 prodanih automobila, 2023. je rekordna godina za Rolls-Royce

Ima se para: s preko 6000 prodanih automobila, 2023. je rekordna godina za Rolls-Royce

Rolls-Royce je obravio kako je iza njih uspješna godina, koja je ujedno bila i godina kada je marka prodala najviše automobila u 119 godina.

Nissan Qashqai e-Power ostvario potrošnju od 3,76 litre na 100 km
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid postavio neobičan rekord kruga
Kia Sportage je tražen SUV, pokazuju podaci o prodaji

Marka Rolls-Royce ulazi u svoju 120. godišnjicu, a objavljeno je kako će to biti dvostruko slavlje. Naime, osim „okruglog“ rođendana, Rolls-Royce je objavio kako je 2023. godina bila rekordna godina po prodaji u 119 godina postojanje tvrtke, a ukupno je isporučeno 6032 vozila diljem svijeta. I dalje se svi Rolls-Royce automobili ručno se izrađuju u Goodwoodu u Velikoj Britaniji.

Dok su iznimno popularni modeli Wraith i Dawn prestali s proizvodnjom 2023. godine, kao je i bilo planirano, godina je bila najznačajnija po početku proizvodnje i prodaje modela Spectrea, s prvim isporukama kupcima u jesen. Nakon javnog predstavljanja u listopadu 2022., prvi potpuno električni Rolls-Royce u povijesti privukao je ogroman interes, osobito među mlađim klijentima; ova se potražnja pretvorila u narudžbe koje se protežu do 2025. godine.

Dugoročna usredotočenost tvrtke na Bespoke unikate odražavaju se u sve većem opsegu i sofisticiranosti Rolls-Royceovog dizajna, tehnologije, inženjeringa i izrade. Tijekom 2023. tvrtka je najavila značajna nova ulaganja u dom Rolls-Roycea u Goodwoodu kako bi poboljšala kapacitete i mogućnosti za Bespoke i podržala rast Coachbuilda. Kako bi zadovoljio sve veću potražnju klijenata za sve detaljnijim i opsežnijim narudžbama, Rolls-Royce je dodatno proširio svoju mrežu privatnih ureda: nakon Dubaija, koji je otvoren 2022., Šangaj je otvoren u jesen 2023., a marka je potvrdila svoje planove za otvaranje privatnih ureda u Seoulu i Sjevernoj Americi 2024. Globalna mreža privatnih ureda Rolls-Roycea omogućuje novu razinu angažmana klijenata s markom i već donosi značajan porast potražnje za Bespoke izvedbama.

KOMENTARI