Lamborghini se oprašta od V12 motora s dva unikatna modela: Invencible i Autentica

Lamborghini se oprašta od V12 motora s dva unikatna modela: Invencible i Autentica

Prije nego što predstavi svoj prvi hibridni model, Lamborghini je pripremio dva unikatna modela s kojima se oprašta s atmosferskim V12 motorom.

Vraća li se Honda Prelude u Europu?
2022. prestaje proizvodnja Honde NSX, a za kraj je najavljena posebna Type S izvedba
Predstavljan Vantage S s još boljim performansama

„V12 motor je jedan od stupava naše povijesti i uspjeha marke, a dok idemo prema prihvaćanju nove ere s hibridnim pogonom, ovo je Lamborghinijev način slavljenja atmosferskog V12 motora.“ izjavio je Stephan Winkelmann, predsjednik i izvršni direktor Lamborghinija. A odlazak je proslavljen najboljim mogućim načinom, s dva unikatna modela – coupeom Invencible i roadsterom Autentica.

Ova dva unikata nastala su u Lamborghini Centro Stile i odlično slave poznati Lamborghinijev dizajn, a oba modela su temeljena na Aventadoru. Oba dolaze s karakterističnim svjetlima, kratkim i niskim prednjim dijelom i velikim stražnjim dijelom koji skriva, uskoro i legendarni, atmosferski V12 motor.

Unutrašnjost donosi jedinstven dizajn, koji uključuju i 3D ispis ventilacijskih otvora, novu digitalnu instrument ploču, a zanimljiv je i nedostatak središnjeg multimedijskog zaslona. Rezultat je to želje za minimalističkom instrument pločom.

Coupe Invencible dolazi u Rosso Efesto boji koja je kombinirana s karbonom od kojeg su napravljeni pragovi i okviri vratiju, dok kočione čeljusti dolaze u Rosso Marso boji. Unutrašnjost donosi kombinaciju Rosso Alala kože i Nero Cosmus Alcantare. S druge strane, roadster Autentica dolazi u Grigio Titans boji s mat crnim i Giallo Auge detaljima, a unutrašnjost dolazi s kontrastnim kožnim presvlakama Nero Ade i dvobojnom Alcantarom u Nero Cosmus i Grigio Octans boji.

I za kraj ostaje samo da se poklonimo posljednjim V12 modelima iz Lamborghinija, koje pokreće 6,5-litreni motor koji razvija maksimalnu snagu od 574 kW/780 KS i koji pritom nudi 720 Nm okretnog momenta, a motor je uparen s automatskim ISR mjenjačem sa sedam stupnjeva prijenosa, dok je pogon na sve kotače.

KOMENTARI