Test: Renault Captur E-Tech Hybrid 145 Techno

Test: Renault Captur E-Tech Hybrid 145 Techno

Miljenik kupaca ove klase, Captur, s novim licem izgleda atraktivnije nego ikad prije, a hibridni pogonski sklop se ponovno pokazao kako je idealan izbor za ovaj model jer nudi solidne performanse, a pritom je prosječna potrošnja niska.

Renault Symbioz je novi SUV kompaktnih dimenzija s puno prostora
Renault Captur od sada je dostupan i s novim R.S. Line paketom opreme
Procurile su patentne fotografije redizajniranog Renaulta Captur

Prije dvanaest godina je javnost prvi puta čula za Captur, novi model u B SUV klasi automobila koja je tada činila tek nekoliko modela, no danas je riječ o potpuno napućenoj klasi automobila gdje gotovo svaki proizvođač koji prodaje automobile u Europi ima svojeg predstavnika, pa je borba za kupca svakim danom sve teža. Stoga je bilo vrijeme i za promjene na drugoj generaciji Captura, koji je na tržištu od 2019. godine, pa je Renault napravio malo opsežniji facelift koji je Capturu donio i potpuno novi izgled sprijeda, koji je sada dizajniran u stilu ostalih najnovijih modela i dolazi s novim dizajnerskim potpisom LED prednjih svjetala.

Vjerovali ili ne, ali sprijeda su promijenjeni svi dijelovi, a posebno do izražaja dolaze nova svjetla koja su sada tanja, oštrih linija i izduženija, a u kombinaciji s novim branikom, i dojam koji Captur daje je puno bolji nego ranije. Osim toga, sad je i maska motora zatvorena, a na nju je postavljen novi logo. Nov je i dizajn 18-inčnih aluminijskih naplataka, a gledajući Captur straga, promjene su puno manje. Svjetla su ostala ista, samo su sada postavljena pod prozirnu plastiku, a dorađen je branik. Doduše, iako nam se Captur dizajnerski sviđa, malo nam neskladno djeluju oštre linije prednjeg dijela i mekše i zaobljene linije stražnjeg dijela. No prepuštamo odluku na vama.

Unutrašnjost je moderna, i dolazi sa svim novim sustavima pomoći u vožnji i svime što je potrebno, a već nakon desetak minuta za upravljačem već znate što se gdje nalazi i kako time upravljati. Prednja sjedala su dovoljno velika i udobna uz dobre mogućnosti podešavanja. Ispred vozača se nalazi 10-inčni instrumenti, dok je multimedijski zaslon dijagonale 10,4 inča i dolazi s najnovijim softverom i Google uslugama. Uvijek dobro dođe i središnji naslon za ruke sprijeda, no radi manje širine i on je manjih dimenzija, pa je dostatan samo za jednu osobu.Podešavanje klimatizacije se vrši putem fizičkih tipki koje su smještene podno zaslona, a uvijek dobro dođu dva USB priključka, kao i polica za mobitel s bežičnim punjačem.

Putnike na stražnjim sjedalima dočekuju ventilacijski otvori, dva USB priključka za punjenje te jedna 12V utičnica. Prostora je na razini klase, što znači da će se djeca i odrasle osobe prosječne visine udobno smjestiti, dok će višima ili nedostajati mjesta za glavu ili za noge, ovisno o položaju sjedenja.

Testni Captur je pokretao dobro poznati hibridni pogonski sustav koji se koristi u mnogobrojnim modelima koncerna, a koji se sastoji od atmosferskog benzinskog motora obujma 1,6 litre koji razvija maksimalnu snagu od 70 kW/93 KS, koji je uparen s elektromotorom koji razvija maksimalnu snagu od 36 kW/ 49 KS, te starter-generator od 15 kW, pa tako dolazimo do ukupne snage sustava od 105 kW/143 KS. Ugrađena baterija ima kapacitet 1,2 kWh, a čitav sustav je uparen s MultiMode automatskim mjenjačem koji radi na isti način kao i na bolidu Formule 1. Naravno, riječ je o samopunjivoj bateriji, pa nema potrebe za punjenjem putem kabla. Uostalom, prosječna nam je potrošnja bila tek 5,2 litre, što je odličan rezultat u ovoj klasi, pa je hibridni Captur i među najštedljivijima u klasi.

Captur i dalje ima puno toga za ponuditi, a čak je i cijena dobro odmjerena. Konkurencija mu je sve veća, no i dalje ima za ponuditi neke sitnice koja konkurencija i dalje ne nudi, a to mu je dodatni plus i zato je i dalje čest odabir kupaca.

TEHNIČKI PODACI:
Dimenzije (DxŠxV) 4239 x 1797 x 1575 mm
Osovinski razmak 2639 mm
Masa vozila/dopuštena nosivost 1522 kg/ 378 kg
Veličina prtljažnika 326/1149 litara
Vrsta motora/broj cilindara Hibridni/4
Pogon Prednji kotači
Mjenjač Automatski
Snaga 105 kW / 143 KS
Okretni moment 205 Nm
Najveća brzina / Ubrzanje 0-100 km/h 170 km/h / 9,9 s
Potrošnja (prosječna l/100 km) 5,2
CO2 emisija 105 g/km
Cijena 32.080 eur
Oprema 10-inčni instrumenti, 10,4-inčni multimedijski sustav, automatski klima-uređaj, Multi-Sense sustav, LED svjetla, senzor za kišu, adaptivni tempomat, bežični punjač, kartica slobodne ruke, naslon za ruke sprijeda, 18-inčni aluminijski naplatci, panoramski krov s otvaranjem, dvobojna karoserija…

 

KOMENTARI