Naziv “Scala” dolazi od latinske rečenice stepenice ili ljestve. Potpuno novi hatchback ne donosi samo novi naziv u svijet automobilizma nego i novi karakter. Model Scala dizajn crpi iz Škode Vision RS koja je predstavljena na Paris Motor Show početkom listopada 2018.
Škodu Scalu pokretat će pet varijantni Euro 6d motora, u rasponu snage od 66 kW (90 KS) do 110 kW (150 KS): tri verzije 1.0 motora, jedna 1,5-litrena TSI i jedna dizelska 1.6 TDI. 1.0 G-TEC isporučuje 90 KS te je dizajniran za pogon na prirodni plin, a doći će u ponudu krajem 2019. godine. Kao opcija nudit će se sportska kontrola šasije, uz odabir preko načina vožnje Normal ili Sport. Ponuda motora:
– 1.0 TSI benzinski s 3 cilindra, snage 95 KS, 175 Nm, ručni mjenjač s pet stupnjeva
– 1.0 TSI benzinski s 3 cilindra, snage 115 KS, 200 Nm, ručni mjenjač sa šest stupnjeva (opcija DSG sa sedam stupnjeva)
– 1.5 TSI benzinski s 4 cilindra, snage 150 KS, 250 Nm, ručni mjenjač sa šest stupnjeva (opcija DSG sa sedam stupnjeva)
– 1.6 TDI dizelski s 4 cilindra, snage 115 KS, 250 Nm, ručni mjenjač sa šest stupnjeva (opcija DSG sa sedam stupnjeva)
– 1.0 G-TEC benzinski s 3 cilindra, snage 90 KS, 145 Nm, ručni mjenjač sa šest stupnjeva
Iz Škode najavljuju visoku razinu aktivne i pasivne sigurnosti, full LED prednja i stražnja svjetla, prostran prtljažnik obujma 467 litara (maksimalno do 1410 litara kad se spuste stražnja sjedala) i prostranost u kabini. Praćenje linije i asistencija u slučaju opasnosti sudara s vozilom ispred dolaze standardno dok će se kao opcija nuditi nadzor mrtvog kuta te prilagodljivi tempomat koji će biti funkcionalan do 210 km/h.
Ovo je prvi Škodin automobil baziran na Volkswagenovoj platformi MQB, a novost je i naziv Škoda ispisan na stražnjem dijelu vozila. Kotači će biti dostupni do dimenzije 18 inča, a inči se spominju i uz ekran koji dolazi u dijagonali do 10,25 inča (manje veličine su 6,5 inča i 9,2 inča). Međuosovinski razmak iznosi 2649 mm, a dužina Scale je 4362 mm.
Prodaja modela Škoda Scala počet će u prvoj polovici 2019. godine.









KOMENTARI