Radi neznanja vlasnika plug-in hibridi zagađuju i tri puta više od deklariranog

Radi neznanja vlasnika plug-in hibridi zagađuju i tri puta više od deklariranog

Iako bi plug-in hibridi trebali zagađivati manje, prema istraživanjima u Velikoj Britaniji, oni zagađuju tri puta više od službenih brojki – a za sve su krivi neinformirani vlasnici automobila koji automobil ne koriste kako je zamišljeno.

Predstavljen je novi Range Rover koji donosi čak 125 novih patenata
Obnovljeni Golf za 50. obljetnicu modela
Peugeot obnovio čitavu gamu modela 508

Prema najnovijim istraživanjima u Velikoj Britaniji, a koje prenosi Daily Mail, plug-in hibridna vozila zagađuju i do tri puta više od službenih brojki, a jedini krivac za to su neinformirani vlasnici. Stoga, iako bi plug-in hibridi trebali zagađivati manje od benzinskih i dizelskih inačica istih vozila, stvarnost je potpuno drugačija.

Iako su plug-in hibridna vozila teža od onih pogonjena klasičnim motorima, radi dodatnog motora i baterija, pa se tu odražava nešto viša potrošnja kod korištenja samo benzinskog motora, veći problem je što većina vlasnika svoje plug-in hibridno vozilo ne stavljaju puniti, odnosno voze uglavnom s praznim baterijama! A prazne baterije znači vožnju samo na benzinski motor i veću potrošnju benzina, a pritom uopće ne razmišljaju koliko su skuplje platili navedeni automobil u odnosu da su kupili verziju samo s benzinskim motorom.

Osim toga, nedavno je u Velikoj Britaniji donesena odluka o zabrani prodaje novih automobila s benzinskim i dizelskim motorom, ali i hibridnim plug-in izvedbama, do 2035. godine, no istovremeno bez detaljnih informacija o izgradnji infrastrukture koja bi mogla podnositi toliku količinu električnih vozila.

Ewa Kmietowicz, voditeljica tima koji se bavi klimatskim promjenama u Velikoj Britaniji, izjavila je kako vozači plug-in hibrida ne koriste svoje automobile ispravno, te kako jedva postižu jednu trećinu električnog dosega, a da pritom troše i do tri puta više od službenih brojki. Uz to je izjavila i kako će uskoro prosječni električni automobil imati doseg od 240 km, čime će se smanjiti potreba za hibridima.

KOMENTARI