
Zanimljiv model iz Peugeota, fastback SUV 408, dobio je i svoju električnu izvedbu E-408, koja će biti predstavljena javnosti na predstojećem pariškom auto salonu. U odnosu na standardnu izvedbu, promjena u dizajnu gotovo da ni nema, a razlike su u oznakama i dizajnu aluminijskih naplataka, a kao i benzinski rođak, E-408 je postavljen na EMP2 platformu. Za pogon se koristi 157 kW/210 KS snažan elektromotor koji razvija i 345 Nm okretnog momenta, a uparen je s 58,2 kWh (neto) baterijom koja bi trebala omogućiti autonomiju do 453 km, uz prosječnu potrošnju od 15,2 kWh/100 km, što je dobar rezultat. Trofazni punjač od 11 kW dolazi serijski, dok podržava DC punjenje snagom do 120 kW.

Peugeot E-408 je dug 4,69 m, širok 1,85 m, visok 1,49 m i dolazi s međuosovinskim razmakom od 2,79 m, što omogućuje ugodan boravak u kabini, bez obzira na nisku liniju krova. E-408 se vozi na 19-inčnim aluminijskim naplatcima s gumama dimenzija 225/50 R19 s niskim otporom kotrljanja. Unutrašnjost je također preuzeta s benzinskih i hibridnih izvedbi i donosi poznati Peugeot i-Cockpit s digitalnim instrumentima i 10-inčnim središnjim multimedijskim zaslonom. Nudi podršku nadogradnje na daljinu, kao i bežično spajanje s CarPlay i Android Auto uređajima. Na tržište stiže uskoro, a tada će biti poznate i cijene.


KOMENTARI