Nema proizvođača automobila koji za svoje vozilo ne nudi nekoliko različitih boja, a neki nude i više od deset boja na izbor, no izgleda kako se na kraju kupci odlučuju za isti izbor. Tako su i prošle godine najtraženije bile tri boje – bijela, crna i siva, a njihov je udio bio 81 %! Time je zabilježen i rast od 4 % u odnosu na 2021. godinu. Tako je bijela boja bila prisutna na 39 % vozila, što je rast od 2 % u odnosu na godinu ranije, dok je drugoplasirana boja crna s 18 %, a ona je također zabilježila rast od 2 % u odnosu na prethodnu godinu, a i srebrna boja je zabilježila rast i sada ima 16 % tržišta.

Ovo istraživanje je napravio BASF, a navodi i kako su boje kao što su crvena, zelena i plava izgubile svoj udio koji je pao s 23 % na 19 %. No nije sve tako crno ili sivo, jer je zabilježeno kako je povećana potražnja za ljubičastom bojom, a možda će automobili u budućnosti ipak biti malo šareniji. U Europi je i dalje najtraženija bijela boja.

KOMENTARI