I Renault Megane dobiva plug-in hibridni pogon

I Renault Megane dobiva plug-in hibridni pogon

Renault je za Ženevu pripremio redizajnirani Megane koji dobiva hibridni pogon, digitalnu instrument ploču i novi multimedijski sustav, uz sitne kozmetičke promjene.

Hibridna Honda CR-V
I Toyota Corolla dobiva SUV izvedbu, a ime joj je Corolla Cross
Kamere umjesto retrovizora stižu na hibridni Lexus ES 300h

Četvrta, i još uvijek aktualna generacija Meganea je predstavljena u rujnu 2015. godine na Salonu automobila u Frankfurtu, pa je sada došlo vrijeme za dotjerivanje. Renault je od 1995. godine pa do sada prodao više od 7 milijuna Meganea što potvrđuje uspjeh ovog modela.

Jedna od najvažnijih novosti kod dotjeranog Meganea je plug-in hibridni pogon sa 160 KS i 9,8 kWh baterija koja omogućuje doseg samo na struju od 65 km u gradu, odnosno do 50 km u mješovitoj vožnji, dok je maksimalna brzina u električnom modu ograničena na 135 km/h. Za početak će ovaj pogon biti dostupan samo u karavanskoj Grandtour izvedbi, a kasnije će isti pogon dobiti i inačica s 5 vrata, a prodavat će se pod oznakom E-TECH Plug-in.

Benzinsku ponudu čini 1,3-litreni TCe motor u izvedbama snage 100, 115, 140 i 160 KS, dok će dizelsku ponudu popuniti 1,5-litreni dCi u izvedbi s 95  i 115 KS. U ponudi su dva mjenjača, 6-brzinski ručni i 7-brzinski EDC automatski s dvije spojke koji je dostupan na snažnijim izvedbama.

Renault je odmah predstavio i R.S. i R.S. Trophy modele, a obje izvedbe sada raspolažu s 300 KS snažnim motorom, a moguće je birati automatski ili ručni mjenjač. Motor nudi 400 Nm okretnog momenta kod ručnog mjenjača, dok je kod automatika on nešto veći i iznosi 420 Nm. Novost je da R.S. izvedba neće više moći imati CUP ovjes, već je on rezerviran za Trophy inačicu.

Vanjski dizajn donosi nova LED svjetla i svjetlosni potpis straga, novi branik sprijeda i straga, tri nove boje karoserije i novi dizajn aluminijskih naplataka. Tu je i promjena paketa opreme GT Line koja se ukida, a a zamjenjuje ga paket R.S. Line i donosi sportske branike, veće aluminijske naplatke, sportska sjedala i volan, ali i niz drugih sitnica koje ovakav Megane distanciraju od klasičnog modela.

Unutrašnjost donosi mnogo novosti, pa je tako sad dostupna i 10,2-inčna digitalna instrument ploča, novi 9,3-inčni multimedijalni zaslon u središnjoj konzoli s najnovijom verzijom Renault Easy Link sustava, a poboljšane su i fizičke tipke i kotačići za upravljanje klimatizacijom, a upotrebljeni su i kvalitetniji materijali.

Megane je dobio i nove sustave pomoći vozaču, a posebice treba istaknuti sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama, čime je Megane dobio autonomni sustav druge razine. Naravno, tu su i sustavi za automatsko kočenje s prepoznavanjem biciklista i pješaka, sustav za prepoznavanje vozila u mrtvom kutu, sustav za zadržavanje u traci i ostali sustavi.

Redizajnirani Renault Megane u prodaju kreće na ljeto, a očekujemo kako će cijena kod nas započinjati od oko 130.000 kuna.

KOMENTARI