
Porsche trenutačno vrši završne testove i fina podešavanja potpuno nove generacije modela Cayenne, a riječ je o potpuno električnoj izvedbi tog modela. No, u proizvodnji će i dalje ostati aktualna generacija modela koji će biti opremljeni s motorom s unutrašnjim izgaranjem. Tako će se istovremeno prodavati dvije različite generacije ovog modela.

A demonstraciju novog Cayennea je demonstrirao na brdskoj utrci Shelsley Walsh, koja se održava od 1905. godine, s prototipom u gotovo proizvodnoj fazi. Gabriela Jílková, simulatorica i razvojna vozačica za TAG Heuer Porsche Formula E tim, vozila je kamuflirani Cayenne Electric uz asfaltno brdo, koje je mjestimično široko samo tri i pol metra, ima strm nagib do 16,7 posto i ukupno dugo 914 metara. Uspješno je to učinila: u svom prvom pokušaju, Jílková je nadmašila prethodno rekordno vrijeme za sportsko terensko vozilo za više od četiri sekunde.

Cayenne Electric bio je opremljen Porsche Active Ride sustavom, koji će Porsche u budućnosti nuditi i u ovom SUV-u. Aktivna šasija cijelo vrijeme održava karoseriju ravnom,čak i tijekom dinamičkog kočenja, upravljanja i ubrzavanja, te osigurava savršenu vezu s cestom uravnoteženom raspodjelom opterećenja kotača.

U Engleskoj, Porsche je ne samo dao prvi uvid u performanse Cayenne Electrica, već i u njegovu prikladnost za svakodnevnu upotrebu. Britanski TV voditelj Richard Hammond koristio je kamuflirani prototip kao dio snimanja filma kako bi prevezao klasični automobil star više od 100 godina i težak više od dvije tone iz svoje radionice u Herefordu u garažu.

KOMENTARI