
Bugatti je konačno predstavio nasljednika modela Chiron, koji donosi novu platformu i pogonski sklop, a ovo je prvi Bugatti u posljednjih 20-ak godina kojeg ne pokreće poznati W16 motor. Tourbillon pokreće novi V16 motor obujma 8,3 litre koji je razvijen s Cosworthom koji je kombiniran s tri elektromotora, od kojih su dva elektromotora smještena na prednju osovinu, a jedan je postavljen na stražnju.

Ukupna snaga sustava je 1800 KS, od čega benzinski motor razvija 1000 KS, dok elektromotori daju 800 KS. A zahvaljujući manjoj masi motora, Tourbillon će biti lakši od Chirona. Pogon se prenosi na sve kotače, a zanimljivo je kako će na struju moći prijeći više od 60 km. Ali to vjerojatno ako budete jedva dotakli papučicu gasa.

No sve to daje jako zanimljive performanse, pa je tako maksimalna brzina koju Tourbillon može postići 445 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2 sekunde. Ubrzanje do 200 km/h traje manje od 5 sekundi, dok ono do 300 km/h traje manje od 10 sekundi. Svakako je zanimljivo i kako ubrzanje od 0 do 400 km/h traje manje od 25 sekundi.

Ime Tourbillon dolazi od francuske riječi tourbillon, što označava urarski izum iz 1801. godine i to Švicarca koji je u to vrijeme živio u Francuskoj. To je kreacija koja je „složena i predivna“, a pomaže suzbiti učinke gravitacije sata kako bi se osiguralo što točnije vrijeme, a i dan danas se smatra vrhuncem urarskog umijeća. A upravo to se vidi u dizajnu unutrašnjosti s analognim instrumentima koji neodoljivo podsjećaju na ručne satove.

A zanimljivo je i kako je središnji multimedijski zaslon koji je sakriven, osim ako vozač ne odluči drugačije, a treba mu dvije sekunde kako bi se prikazao i pokazao sliku sa stražnje kamere. Naravno, kupci će u potpunosti moći odabrati uređenje unutrašnjosti prema bojama i materijalima koje najviše vole.

Iako je već predstavljen, Bugatti Tourbillon je još uvijek predserijski model, a očekuje se kako će prve isporuke kupcima krenuti tek 2026. godine. But će proizvedeno 250 primjeraka s početnom cijenom od 3,8 milijuna primjeraka, a proizvodit će se u Bugattijevom pogonu u Francuskoj.


KOMENTARI