Uz bogatu ponudu pomoćnih sustava te električna klizna vrata Opel Vivaro nudi mnoge značajke za gradilišta i kontrolu proklizavanja IntelliGrip. Ured u pokretu omogućuje multimediju, mogućnosti povezivanja i navigacija u stvarnom vremenu.
Tržište srednje velikih dostavnih kombija ima sve veći rast, a poticaj daljnjem rastu daje novi Opel Vivaro koji je od 2001. na dobrom glasu kao kombi za prijevoz tereta ili ured na kotačima, pri čemu ih je s tvorničke trake sišlo oko milijun. Veličine vozila su prilagođene raznim namjenama, a u budućnosti će Opel, kao dio Groupe PSA, preuzeti odgovornosti za globalni razvoj lakih gospodarskih vozila za cijelu grupu. Narudžbe će na određenim tržištima krenuti već od veljače 2019, a isporuke u salone slijede na ljeto. Moći će se naručiti i izvedba s pogonom na sve kotače tvrtke Dangel. A sljedeće, 2020. godine stiže električni Vivaro s baterijom.
Krajnje prilagodljiv i ekonomičan Opel Vivaro u većini je varijanti visok samo 1,9 metara kako bi mogao pristupiti podzemnim garažama i trgovačkim centrima s niskim stropom, što olakšava utovar i istovar, uz dužinu koja varira od 4,6, 4,9 i 5,3 metara te u prostoru može prevesti teret do 1400 kilograma, a vučni kapacitet je do 2500 kilograma. Prethodna generacija dolazila je u dvije dužine te je imala nosivost manju za 200 kilograma (1200 kg), a vuča je također povećana, s 2000 na 2500 kilograma.
Karoserijski, Vivaro će se nuditi u raznim izvedbama prilagođenim potrebama kupca: kao teretni furgon, s dvostrukom kabinom za do šest putnika, kao podvozje s kabinom i kombi za prijevoz ljudi.
Pristup teretnom prostoru moguć je kroz široka stražnja i klizna bočna vrata koja se prvi put kod Vivara otvaraju automatski. Za otvaranje će biti dovoljno samo izvan vozila pomaknuti nogu prema senzorima. Spomenimo i kako je u verziji Vivara dužine 5,3 m moguće sigurno smjestiti predmete dužine do 4,02 m zahvaljujući mogućnosti utovara FlexCargo ispod suvozačkog sjedala.
IntelliGrip, napredni sustav za kontrolu proklizavanja nudi stabilnost i sigurnost na raznim skliskim podlogama – blatu, pijesku ili snijegu dok je veća odignutost od tla i zaštita donjeg dijela karoserije dostupna s dodatnom opremom za gradilišta. Uz učinkovite motore bit će dostupan i osmerostupanjski automatski mjenjač, a servisni intervali do 50.000 km dodatno smanjuju radne troškove.
Vivaro ispod prednjeg i stražnjeg odbojnika ima ultrazvučne senzore koji upozoravaju vozača na prepreke prilikom parkiranja i nadziru mrtvi kut. Ovisno o razini opreme, slika stražnje kamere projicira se ili na unutrašnjem retrovizoru ili na zaslonu dijagonale 17,8 cm.
Novotarije stižu i u putničku kabinu. Sustavi kao što su headup display jedinstven u segmentu, stražnja kamera koja pokriva 180 stupnjeva, upozorenje na mogućnost frontalnog sudara, automatsko kočenje u slučaju nužde i prilagodljivi tempomat vozaču osiguravaju opuštenu vožnju. Nadalje, bit će dostupni još i drugi sustavi također temeljeni na prednjoj kameri: pomoć pri držanju prometne trake, prepoznavanje prometnih znakova, upozorenje vizualnim i zvučnim signalima na umor vozača koje vozača potiče da napravi stanku nakon neprestane dvosatne vožnje ili na temelju nadzora ponašanja u vožnji, upozorenje na moguć frontalni sudar koje nudi dvorazinsko upozorenje na mogući udarac sprijeda.
KOMENTARI