Opel Vivaro dužine 4,6 do 5,3 metara može prevesti teret do 1400 kilograma

Opel Vivaro dužine 4,6 do 5,3 metara može prevesti teret do 1400 kilograma

Stiže treća generacija Opela Vivaro uz vučni kapacitet do 2500 kg te mogućnost smještaja tereta zapremine 6,6 m3

Novi Renault Kangoo Van je Međunarodni kombi godine 2022.
U Hrvatsku stiže nova marka dostavnih vozila – Maxus
Peugeot je pokrenuo proizvodnju e-Experta pogonjenog vodikom

Uz bogatu ponudu pomoćnih sustava te električna klizna vrata Opel Vivaro nudi mnoge značajke za gradilišta i kontrolu proklizavanja IntelliGrip. Ured u pokretu omogućuje multimediju, mogućnosti povezivanja i navigacija u stvarnom vremenu.

Tržište srednje velikih dostavnih kombija ima sve veći rast, a poticaj daljnjem rastu daje novi Opel Vivaro koji je od 2001. na dobrom glasu kao kombi za prijevoz tereta ili ured na kotačima, pri čemu ih je s tvorničke trake sišlo oko milijun. Veličine vozila su prilagođene raznim namjenama, a u budućnosti će Opel, kao dio Groupe PSA, preuzeti odgovornosti za globalni razvoj lakih gospodarskih vozila za cijelu grupu. Narudžbe će na određenim tržištima krenuti već od veljače 2019, a isporuke u salone slijede na ljeto. Moći će se naručiti i izvedba s pogonom na sve kotače tvrtke Dangel. A sljedeće, 2020. godine stiže električni Vivaro s baterijom.

Krajnje prilagodljiv i ekonomičan Opel Vivaro u većini je varijanti visok samo 1,9 metara kako bi mogao pristupiti podzemnim garažama i trgovačkim centrima s niskim stropom, što olakšava utovar i istovar, uz dužinu koja varira od 4,6, 4,9 i 5,3 metara te u prostoru može prevesti teret do 1400 kilograma, a vučni kapacitet je do 2500 kilograma. Prethodna generacija dolazila je u dvije dužine te je imala nosivost manju za 200 kilograma (1200 kg), a vuča je također povećana, s 2000 na 2500 kilograma.

Karoserijski, Vivaro će se nuditi u raznim izvedbama prilagođenim potrebama kupca: kao teretni furgon, s dvostrukom kabinom za do šest putnika, kao podvozje s kabinom i kombi za prijevoz ljudi.

Pristup teretnom prostoru moguć je kroz široka stražnja i klizna bočna vrata koja se prvi put kod Vivara otvaraju automatski. Za otvaranje će biti dovoljno samo izvan vozila pomaknuti nogu prema senzorima. Spomenimo i kako je u verziji Vivara dužine 5,3 m moguće sigurno smjestiti predmete dužine do 4,02 m zahvaljujući mogućnosti utovara FlexCargo ispod suvozačkog sjedala.

IntelliGrip, napredni sustav za kontrolu proklizavanja nudi stabilnost i sigurnost na raznim skliskim podlogama – blatu, pijesku ili snijegu dok je veća odignutost od tla i zaštita donjeg dijela karoserije dostupna s dodatnom opremom za gradilišta. Uz učinkovite motore bit će dostupan i osmerostupanjski automatski mjenjač, a servisni intervali do 50.000 km dodatno smanjuju radne troškove.

Vivaro ispod prednjeg i stražnjeg odbojnika ima ultrazvučne senzore koji upozoravaju vozača na prepreke prilikom parkiranja i nadziru mrtvi kut. Ovisno o razini opreme, slika stražnje kamere projicira se ili na unutrašnjem retrovizoru ili na zaslonu dijagonale 17,8 cm.

Novotarije stižu i u putničku kabinu. Sustavi kao što su headup display jedinstven u segmentu, stražnja kamera koja pokriva 180 stupnjeva, upozorenje na mogućnost frontalnog sudara, automatsko kočenje u slučaju nužde i prilagodljivi tempomat vozaču osiguravaju opuštenu vožnju. Nadalje, bit će dostupni još i drugi sustavi također temeljeni na prednjoj kameri: pomoć pri držanju prometne trake, prepoznavanje prometnih znakova, upozorenje vizualnim i zvučnim signalima na umor vozača koje vozača potiče da napravi stanku nakon neprestane dvosatne vožnje ili na temelju nadzora ponašanja u vožnji, upozorenje na moguć frontalni sudar koje nudi dvorazinsko upozorenje na mogući udarac sprijeda.

KOMENTARI