Ferrari 488 Pista predstavljen će biti na Ženevskom auto salonu 6. ožujka. Pista označava značajan korak prema naprijed u odnosu na prethodne posebne serije, s naglaskom na napredtku sportske dinamike i razine tehnologija prenesenih iz utrka. Naziv Pista je izravna počast Ferrarijevom baštinjenju motornog sporta.
Opsežna rješenja za uštedu energije, uključujući motor, dinamiku vozila i aerodinamički razvoj, proizlaze iz Ferrarijevih trkaćih automobila: 488 GTE i 488 Challenge. Rezultat je automobil s beskompromisnom misijom: ponuditi performanse na stazi i izvan staze, čak i u rukama neprofesionalnih vozača.
U usporedbi s 488 GTB, Ferrari 488 Pista je lakša za 90 kg (1280 kg) – uštede su ostvarene laganijom radilicom i zamašnjakom, lakšim ispušnim razvodnicima ali i uz titanijske štapiće. Opcionalno, moći će se naručiti novi 20-inčni naplatci od karbonskih vlakana dok se karbonska vlakna nalaze još i na pokrovu motora, odbojnicima i stražnjem spojleru.
3.9 motor snage 720 KS (530 kW) je najsnažniji V8 u povijesti Ferrarija i evolucija je turbo punjača. Twin turbo je uparen s integriranim senzorima broja okretaja motora dok je usisna linija za zrak premještena s boka na stražnji spojler kako bi se osigurao protok čistijeg zraka. Najveća snaga postiže se pri 8000 okr/min dok se najveći okretni moment od 770 Nm postiže pri 3000 okretaja u sedmom stupnju. S mjesta do 100 km/h Ferrari 488 Pista ubrzava za 2,85 sekundi, do 200 km/h stiže za 7,6 sekundi, a najveća brzina koju postiže je veća od 340 km/h.
Okretni moment će biti veći od 488 GTB pri svim okretajima motora, bez obzira na stupanj prijenosa. Zvuk će biti jedinstven, najavljuju iz Ferrarija, a trebao bi biti kvalitetniji i većeg intenziteta nego na modelu 488 GTB.
488 Pista će biti dužine 4605 mm, širine 1975 i visine 1206 mm, uz masu od spomenutih 1280 kilograma.
KOMENTARI